-
1. Zamówienia
- 1.1. Jak mogę zamówić wasze produkty?
- Zamówienie składa się dodając wybrany produkt do koszyka lub mailem.
- Zamówienie realizujemy dopiero po dokonaniu przedpłaty na konto.
- Po otrzymaniu zamówienia wystawiamy fakturę proforma na podstawie której klient wpłaca pieniądze.
- Towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty lub otrzymaniu potwierdzenia wpłaty na konto.
- Towar dostarczamy do klienta firmą kurierską (koszt po stronie kupującego).
- Po odebraniu towaru klient w obecności kuriera powinien sprwadzić zawartość przesyłki. W przypadku uszkodzenia towaru, kurier sporządza protokół szkody. Prosimy o bezzwłoczną informację o uszkodzeniu, abyśmy mogli rozpocząć procedurę reklamacyjną.
- 1.2. Czy dystrybuujecie wasze produkty na terenie Europy?
Tak. Wysyłamy nasze produkty do klientów z całej Europy.
- 1.3. Gdzie można dokonać zakupu?
Sprzedajemy listwy przypodłogowe w naszym sklepie internetowym. Wysyłając towar na terenie całej Polski korzystamy z usług firm kurierskich.
- 1.4. Czy pokrywam koszty transportu gdy złożę zamówienie?
Tak. Koszt wysyłki zamówionej sztukaterii uzależniony jest od wielkości zamówienia i ustalany jest indydwidualnie. Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firm kurierskich.
- 1.5. Jak długo będę czekać na otrzymanie przesyłki?
W zależności od dostępności towaru, informujemy klientów jaki jest czas oczekiwania. Czasem są to 2 dni ( szczególnie przy zakupie listew przypodłogowych z duropolimeru) na inne produkty czas oczekiwania wynosi do 14 dni roboczych.
- 1.6. Jakie jest minimalne zamówienie?
Nie ma minimalnej ilości. Możemy wysłać nawet jedną listwę.
- 1.7. Co powinno zawierać zamówienie?
Zamówienie powinno zawierać: 1) określenie rodzaju oraz ilości towaru w metrach bieżących (należy pamiętać o potrzebnych naddatkach), 2) kompletne dane do wystawienia faktury, 3) określenie formy płatności oraz dane kontaktowe, 4) numer telefonu.
- 1.8. Ile kosztuje wysyłka?
Koszty transportu uzależnione są od ilości zamówionego towaru. Nie ma znaczenia miejsce dostawy ani odległość na terenie kraju. W zależności od rodzaju zamówienia, koszt wysyłki kształtuje się od 27 do 150 zł/brutto.
- 1.9. Czy mogę zamówić próbkę, jaki będzie jej koszt, i czas oczekiwania?
- Próbki sztukaterii wysyłamy do godz.14.00 i o ile zamówienie będzie złożone do godz.13.30 próbka zostanie dostarczona w przeciągu 24h.Próbkę towaru najłatwiej zamówić przez nasz sklep. Można to zrobić również drogą mailową na adres biuro@decorsystem.pl Jako próbkę wysyłamy około 30–centymetrowe odcinki listew, gzymsów oraz pilastrów. W cenie 27,00zł/brutto, można wybrać do 3 wzorów z każdej kategorii: sztukaterii elewacyjnej, do wnętrz oraz listew przypodłogowych. Przy składaniu zamówienia próbki należy zaznaczyć w uwagach zamówienia symbole artykułów, którymi jesteśmy zainteresowani (np. LE -1, LE-3, GE-1).UWAGA - Po złożeniu zamówienia kwota 27,00 zł/brutto jest odejmowana od wielkości zamówienia.W skład próbki nie wchodzą następujące elementy sztukaterii: wsporniki, zworniki, bonie, kolumny, głowice i bazy kolumny oraz pilastra. W takim przypadku proponujemy zamówienie 1 sztuki wybranego elementu (po cenie katalogowej). Zaznaczamy, że tej kwoty nie odejmujemy od wartości przyszłego zamówienia.W przypadku, gdy nie posiadamy w danej chwili próbki zamawianego produktu, wysyłamy zbliżony do niej model.Jest możliwość zamówienia próbki łączonej, w skład której wchodzą elementy sztukaterii elewacyjnej oraz wewnętrznej. Koszt takiej przesyłki to również 27,00 zł/brutto. Próbki są realizowane w przeciągu 1-2 dni i wysyłane firmą kurierska UPS za pobraniem.
- 1.10. Czy jest możliwość przesyłki za pobraniem?
Wszystkie zamówienia są realizowane na zasadzie przedpłaty 100%, wysyłamy towar po zaksięgowaniu kwoty na koncie lub po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty.