• 1. Zamówienia

    1.1. Jak mogę zamówić wasze produkty?
    • Zamówienie składa się dodając wybrany produkt do koszyka lub mailem.  
    • Zamówienie realizujemy dopiero po dokonaniu przedpłaty na konto.
    • Po otrzymaniu zamówienia wystawiamy fakturę proforma na podstawie której klient wpłaca pieniądze.
    • Towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty lub otrzymaniu potwierdzenia wpłaty na konto.
    • Towar dostarczamy do klienta firmą kurierską (koszt po stronie kupującego).
    • Po odebraniu towaru klient w obecności kuriera powinien sprwadzić zawartość przesyłki. W przypadku uszkodzenia towaru, kurier sporządza protokół szkody. Prosimy o bezzwłoczną informację o uszkodzeniu, abyśmy mogli rozpocząć procedurę reklamacyjną.

     

    1.2. Czy dystrybuujecie wasze produkty na terenie Europy?

    Tak. Wysyłamy nasze produkty do klientów z całej Europy.

    1.3. Gdzie można dokonać zakupu?

    Sprzedajemy listwy przypodłogowe w naszym sklepie internetowym. Wysyłając towar na terenie całej Polski korzystamy z usług firm kurierskich.

    1.4. Czy pokrywam koszty transportu gdy złożę zamówienie?

    Tak. Koszt wysyłki zamówionej sztukaterii uzależniony jest od wielkości zamówienia i ustalany jest indydwidualnie. Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firm kurierskich.

    1.5. Jak długo będę czekać na otrzymanie przesyłki?

    W zależności od dostępności towaru, informujemy klientów jaki jest czas oczekiwania. Czasem są to 2 dni ( szczególnie przy zakupie listew przypodłogowych z duropolimeru) na inne produkty czas oczekiwania wynosi do 14 dni roboczych.

    1.6. Jakie jest minimalne zamówienie?

    Nie ma minimalnej ilości. Możemy wysłać nawet jedną listwę.

    1.7. Co powinno zawierać zamówienie?

    Zamówienie powinno zawierać: 1) określenie rodzaju oraz ilości towaru w metrach bieżących (należy pamiętać o potrzebnych naddatkach),  2) kompletne dane do wystawienia faktury, 3) określenie formy płatności oraz dane kontaktowe, 4) numer telefonu.

    1.8. Ile kosztuje wysyłka?

    Koszty transportu uzależnione są od ilości zamówionego towaru. Nie ma znaczenia miejsce dostawy ani odległość na terenie kraju. W zależności od rodzaju zamówienia, koszt wysyłki kształtuje się od 27 do 150 zł/brutto.

    1.9. Czy mogę zamówić próbkę, jaki będzie jej koszt, i czas oczekiwania?
    Próbki sztukaterii wysyłamy do godz.14.00 i o ile zamówienie będzie złożone do godz.13.30 próbka zostanie dostarczona w przeciągu 24h.
     
    Próbkę towaru najłatwiej zamówić przez nasz sklep. Można to zrobić również drogą mailową na adres biuro@decorsystem.pl  Jako próbkę wysyłamy około 30–centymetrowe odcinki listew, gzymsów oraz pilastrów. W cenie 27,00zł/brutto, można wybrać do 3 wzorów z każdej kategorii: sztukaterii elewacyjnej, do wnętrz oraz listew przypodłogowych. Przy składaniu zamówienia próbki należy zaznaczyć w uwagach zamówienia symbole artykułów, którymi jesteśmy zainteresowani (np. LE -1, LE-3, GE-1).
     
    UWAGA - Po złożeniu zamówienia  kwota 27,00 zł/brutto jest odejmowana od wielkości zamówienia.
     
    W skład próbki nie wchodzą następujące elementy sztukaterii: wsporniki, zworniki, bonie, kolumny, głowice i bazy kolumny oraz pilastra. W takim przypadku proponujemy zamówienie 1 sztuki wybranego elementu (po cenie katalogowej). Zaznaczamy, że tej kwoty nie odejmujemy od wartości przyszłego zamówienia.
     
    W przypadku, gdy nie posiadamy w danej chwili próbki zamawianego produktu, wysyłamy zbliżony do niej model.
     
    Jest możliwość zamówienia próbki łączonej, w skład której wchodzą elementy sztukaterii elewacyjnej oraz wewnętrznej. Koszt takiej przesyłki to również 27,00 zł/brutto. Próbki są realizowane w przeciągu 1-2 dni i wysyłane firmą kurierska UPS za pobraniem.
    1.10. Czy jest możliwość przesyłki za pobraniem?

    Wszystkie zamówienia są realizowane na zasadzie przedpłaty 100%, wysyłamy towar po zaksięgowaniu kwoty na koncie lub po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty.